wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zasady wysyłki
Kategorie
Hity sklepowe
Kontakt
  • Progress
    34-300 Żywiec
    ul. Browarna 47

    NIP: 553-001-54-08
  • E-mail:kontakt@bio-sklep24.pl
  • Telefon502 576 315
  • Godziny działania sklepucodziennie 24/7 wysyłki w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki

Zasady wysyłki

Zasady wysyłki.
        
Wysyłki realizujemy w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki. Zamówienia złożone do godz. 9.00 w sobotę są realizowane w poniedziałek, zamówienie złożone do godz.13,00  są realizowane w następny dzień roboczy.

Dostawa przez Kuriera

Dostawa Towarów odbywa się w wybrany przez Użytkownika i określony w zamówieniu sposób. Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia przez Użytkownika zamówienia.

Firmą obsługującą wysyłki Towarów przez Sklep jest firma InPost.

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej zgodnie z jej regulaminem (dokonując zamówienia, Klient akceptuje regulamin kuriera) na adres wskazany przez Klienta.

Wysokość kosztu dostawy wskazana jest w Koszyku podczas procesu składania zamówienia.

W przypadku, gdy wartość zamówienia przekroczy kwotę 400 PLN brutto, Towar wysyłany jest do klienta na koszt Administratora sklepu.

Możliwy jest osobisty odbiór Towaru, adres podany na zamówieniu

W przypadku wybranych Towarów, z uwagi np. na ich właściwości lub wartość, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostawy zamówień.

Czas dostawy jest ustalany zgodnie z deklarowanymi przez przewoźników terminami dostawy i wynosi 24 godziny (licząc tylko dni robocze) od momentu odebrania paczki przez kuriera.

Estetyczne i solidne opakowanie paczki z Towarem, wykonane z pełną dbałością, nie zawsze zabezpieczy przesyłkę przed uszkodzeniem mechanicznym lub nieautoryzowanym otwarciem. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Szczegóły, dotyczące przesyłek można śledzić klikając na linki, przesłane e-mailem do odbiorcy każdorazowo po nadaniu paczki.

Odbiór przesyłek w Paczkomatach Inpost

Czym są Paczkomaty InPost ?
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, podobnych w obsłudze do bankomatów, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej, dogodnej dla adresata porze, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Paczki dostarczane są do paczkomatów do 2 dni roboczych od momentu nadania.
W naszym Sklepie umożliwiamy odbiór zamówień przez system Paczkomatów. Wystarczy podczas dokonywania zakupów, w opcji dostawy przesyłki wybrać Paczkomaty InPost. Za przesyłkę można zapłacić zarówno kartą kredytową i przelewem elektronicznym, jak tradycyjnym. 
Podczas dokonywania zakupów, po wyborze formy przesyłki, będziesz musiał dokonać wyboru Paczkomatu, w którym odbierzesz swoje zakupy. Aktualną lista lokalizacji Paczkomatów możesz zobaczyć  
https://paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat.

Odbiór paczki z Paczkomatu InPost
Gdy Twoje zamówienie dotrze do wybranego przez Ciebie Paczkomatu, otrzymasz SMS i e-mail z informację, że paczka oczekuje na odbiór oraz kodem odbioru potrzebnym do odebrania przesyłki. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

Co zrobić jeśli po wpisaniu kodu skrytka się nie otwiera?
Jeśli po wpisaniu kodu skrytka się nie otwiera, należy najpierw sprawdzić czy wpisywane dane są poprawne. Jeśli to nie przyniesie rezultatu należy skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych), 722 444 000 (dla telefonów komórkowych). Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach 7:00 - 22:00.

Czy dostanę przypomnienie o odbiorze paczki?
Tak, InPost prześle przypomnienie SMSem i e-mailem po drugim dniu roboczym od momentu doręczenia paczki do Paczkomatu.

Ile jest czasu na odebranie paczki od momentu otrzymania powiadomienia o jej doręczeniu do Paczkomatu ?
Od momentu włożenia paczki do skrytki w Paczkomacie paczka oczekuje na odbiór przez 2 dni. Po tym okresie przesyłkę będzie można odebrać w najbliższym Oddziale InPost przez 11 dni. Listę oddziałów InPost, z których można odebrać paczki znajdziesz
 tutaj.

Czy paczkę w moim imieniu może odebrać inna osoba, dysponująca kodem otrzymanym w SMS-ie lub e-mailu?
Tak, paczkę w Twoim imieniu może odebrać inna osoba, musi jednak dysponować kodem otrzymanym przez adresata za pośrednictwem sms lub e-mail oraz numerem telefonu, jaki został podany w systemie Paczkomaty InPost. Pamiętaj, że ponosisz pełną odpowiedzialność za przekazanie treści wiadomości osobom trzecim.

Jakie są koszty dostawy za pośrednictwem Paczkomatów?
Koszty dostawy w naszym sklepie uzależnione są od wagi zamówienia. Szczegółowy koszt transportu zawsze podany jest w koszyku podczas składania zamówienia.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu